Kände som dig i början med, TS. Varm och kass batteritid. Men efter någon vecka försvann värmebildningen och jag lärde mig att 4G drar batteri utöver dess like, så jag har sedan dess kört på 3G/H+ och inte känt av att det är segt överhuvudtaget, allt går instant att ladda.
Utöver det är batteritiden oerhört bra, bästa jag haft i en telefon. Kan utan tvekan använda den minst 24h och rekordet ligger runt 52h. Älskar den stora skärmen och hur "i liv" den känns pga alla färger. Kameran slår allt jag hittills sett och bilderna blir nå otroligt bra i mina ögon.
Avaktiverat och gömt allt bloat så det känner jag inte av i dagsläget, eller sen dag 1 för den delen. Använder mig aldrig av samsungs inbyggda saker så det är lugnt.
Kände på polarens One och helvete va skärmen kändes liten och all döyta fick mig att må dåligt tbh. Allt kändes också väldigt mörkt (kanske bara hennes inställningar av bakgrunder/menyer?) så min första erfarenhet blev sådär. All-in-all, oerhört nöjd med min S4'a och kommer verkligen inte byta telefon på dessa 2 år jag är bunden till denna då det skulle bli opraktiskt med en telefon över 5" för mig, jag använder inte cpu'n/gpu'n till dess maxförmåga och 2GB ram i en telefon känns också mer än behövligt.
Att sedan Samsung släpper uppdatering på uppdatering (3-4st hittills sen release?) är också ett oerhört stort plus.
Click to expand...