Övrigt: Era bästa bilder tagna med SGN

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av Stekflott, 21 mar 2012.

1. Stekflott

Stekflott Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Jag hoppas att moderatorerna inte har någonting emot denna tråd (annars är ni välkomna att skrota denna tråd).

Jag blev inspirerad av en tråd på XDA, men tyvärr fanns det bara en bild där. Tråden går helt enkelt ut på att posta era bilder som ni har tagit med era notes och blivit nöjda med. Tyvärr har jag ingen bild att börja med, men förhoppningsvis kan folk dela med sig och visa upp alla fantastiska bilder.

Jag är också på gång med att köpa en SGN, men är mycket intresserad av kamerakvaliten också. Så om modsen inte har någonting emot, kör på med bilder.

2. pojanviikari

pojanviikari Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Kul initiativ. Nu tar jag väldigt sällan bilder med mobilen, men har spelat in lite filmer för skojs skull för att testa kameran och den är förvånansvärt bra!

3. Danne82a

Danne82a Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Ingen som vill lägga up då gör jag att. Ingen fin bild men man ser ju att kameran är rätt bra

Sent from my Galaxy Note using Tapatalk

Bifogade filer:

4. yooz1e

yooz1e Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    51

MINA ENHETER

Kul tråd, men har inte swedeoid något ställe man kan lägga upp bilder på i full storlek så man slipper lägga upp på andra sidor första? Har nämligen ingen användare på nå sida man kan lägga upp kort :.. Har ett x antal kort jag skulle kunna lägga upp :)

5. pojanviikari

pojanviikari Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Släng upp dom på yey.nu. Krävs inget inlogg där :)