Ersättare till HTC Incredible S

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av annat, 4 jan 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. annat

annat Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

(Jag ber om ursäkt ifall jag har lagt den är tråden under fel kategori, har missat någon liknande tråd + babblar på om något irrelevant)

Min kära HTC Incredible S vill allt oftare inte längre samarbeta med mig (Startar om sig, fryser, går ej att låsa upp etc.) och jag måste nu börja leta efter en efterträdare - och det är här jag behöver lite hjälp.
    Att fråga vänner om hjälp i denna fråga är inte riktigt aktuellt då de flesta tonårstjejer mest bara vill ha en iphone och lever sedan förevigt lyckliga när de väl har en (nåväl, fram tills nästa iphone lanseras).

För att komma till sak: Vad ska jag satsa på för telefon nu? Just nu väger det mellan HTC One X, Samsung Galaxy S3 eller... en iPhone 5 (Ja jag erkänner, lite fel forum kanske)...
    Samsung'en just därför att den är så himla hypad och hyllad, tyvärr ganska plastig och jag är inte säker på att jag gillar gränssnittet.
    HTC'n därför att jag är ganska nöjd med vad jag har nu (Men förhoppningsvis kan nästa hålla lite längre...).
    Det hade varit trevligt att testa på ett annat och jag måste erkänna att gräset ser ganska grönt ut på andra sidan - men jag är dock rädd att jag skulle tröttna fortare pga färre inställningsmöjligheter, kameran på 5:an vet jag redan är lite sämre än Incredible S samt den stora frågan: Kan man få över alla kontakter, sms, kalendrar m.m. från en android till en iphone?

Skulle ni mot förmodan ha tagit et igenom det här onödigt långa inlägget och vilja hjälpa mig att väga dessa mot varandra och ev. komma med andra förslag vore jag djupt tacksam <3

2. Galax

Galax Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    270

MINA ENHETER

Nexus 4, end of discuss.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.