Ett antal problem vid uppdatering

Discussion in 'Blade' started by barbaklok, Oct 25, 2011.

1. barbaklok

barbaklok Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har försökt att uppdatera min ZTE blade vid ett par tillfällen men slutar alltid med att jag ger upp efter ett par försök då jag inte lyckas komma in i FTM-läget.

När jag startar upp mobilen med volym- knappen intryckt så är det enda som dyker upp denna filur :neutral: och efter att ha väntat i åtskilliga minuter så har det fortfarande inte hänt något.

Efter detta så försöker jag blåsa rent den och se ifall det funkar så jag går in i sekretess inställningar och klickar på radera allt men efter det så står det "startar om" och sedan när den startar upp så fastnar den på samma jäv_a figur som innan.

Så om någon tog sig tid att fundera ut en lösning så skulle detta uppskattas.

2. Derivatan

Derivatan Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

barbaklok likes this.
  3. barbaklok

MINA ENHETER

Tackar problemet löste sig efter att jag fixade in OneclickRecovery och kör nu på en inte alltför stabil Ginger Stir Fry B27 men är i övrigt nöjd med resultatet. :)

4. Davos

Davos Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Testa annars CM 7.1 stable. Funkar riktigt bra för mig

barbaklok likes this.
  5. barbaklok

MINA ENHETER

Värt att pröva i alla fall för den rom ja kör på va inte allt för stabil. :P

6. Davos

Davos Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

CM, verkar stabil för mig har inte överklockat den eller nått. Men jag har haft igång den i typ 10 dygn nu utan nån krasch :)

7. barbaklok

MINA ENHETER

Jo fixade in CM7.1 här om dagen och det funkar utmärkt och inga som helst problem än så länge. :)

Då ja lyckades hitta en kombinerad cm7.1 gen1>gen2 så löste jag mitt gen1 problem på samma gång. ^^