Ett par dumma frågor att börja med

Diskussion i 'Samsung Allmänt' startad av moraggarn, 7 feb 2012.

1. moraggarn

moraggarn Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har idag fått min första androidmobil och det lilla jag testat den så funkar den över förväntan men jag har nu till att börja med frågor men det kommer att bli en hel del till förmodligen så ni får ha överseende med mig men jag är totalt idiot på detta område och är glad att jag överhuvudtaget ens kan ringa på en mobil. Telefonen det gäller är en Galaxy Xxcover. Det finns ju en ficklampa på den......MEN HUR FÅR JAG IGÅNG DEN? Jag har vart in i menyn och bockat för den och där står hur man ska göra men jag får den inte att lysa. Använder jag kameran så ser jag ju att lampan lyser när den använd som blixt. Fråga 2: Hur raderar man i loggarna? Jag är van en 5110i så ni kan förstå vilket hopp i mobilvärlden jag gjort:-)

2. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    47 187
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
  3. moraggarn

moraggarn Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Så för att få ficklampan att lysa behöver jag alltså installera en app. Jag fattade det som att det fanns en ficklampa som fungerade utan detta. På volymknappen visas en ficklampsymbol och vad jag fattade så ska det bara vara att hålla den intryckt så ska den lysa, men så enkelt kanske det inte är