1. Fello: Just nu! Dubbel Surf på alla abonnemang med minst 8 GB surf! T.ex. 8 GB blir 16 GB för 165 kr/mån. Alla Dubbel Surf-abonnemang hittar du på Fello.se
    Stäng notis
  2. Samsung-nyheter: S24 Ultra | S24/24 Plus
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis

Övrigt: Ett steg längre

Diskussion i 'Padfone' startad av jkene, 13 maj 2013.

  1. jkene

    jkene Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 feb 2011
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Jag har beställt Padfone Infinity nu och väntar någorlunda tålmodigt :)

    Det som får mig att haka på Padfone-tåget är delvis hårdvaruspecen som är imponerande, delvis snabba Androiduppdateringar från Asus, men framför allt för att jag verkligen gillar konceptet med "en mobil CPU" som dockas med "flera stationer". I det här fallet är "flera stationer" än så länge bara en. Någon som vet om Asus planerar att ta detta till nästa nivå?

    Telefonen är nästan lika kraftfull som min förra PC. Apparna på Google Play har mognat och nu kan man få det mesta man behöver för hemmabruk. Vad jag vill se är en 23-26" skärm som jag kan docka telefonen i och som åtminstone har:

    • Portar för PC-tangentbord/Mus
    • Port för fysisk nätverkskabel
    • Port(ar) för att ansluta externa FAT hårddisk(ar) (kräver någon form av uppdatering av Android?)
    • Port(ar) för att ansluta en skrivare (kräver definitivt uppdatering av Android och möjligtvis Googles support).

    Om detta fanns hade jag kunnat kasta ut min PC och bara ha min telefon som dator - 3-i-ett: telefon, platta, arbetsstation.
     
  2. eal

    eal Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 dec 2009
    Inlägg:
    208
    Mottagna gillanden:
    21
    Telefon:
    Huawei P30 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Huawei P30 Pro
  3. Englund81

    Englund81 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 okt 2010
    Inlägg:
    1 133
    Mottagna gillanden:
    178
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone SE gen 3 (2022)

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone SE gen 3 (2022)