Är i grovt behov av en ny lur och tänkte därför skaffa mig ettt nytt abbonemang på samma gång, binda upp mig i 2 år så att jag får luren gratis...
Har alltid haft
Tele2, men börjar nu snegla mot 3 eller ev. annan operatör dock troligen tre... Detta dels för att abonnemanget i sig inte skiljer sig så mycket utan täcker mina behov, och dels för att
tele2 har halvtaskig teckning hemma i lägenheten, vilket suger rätt fett då man ändå är en del av dygnet just där hemma...
Dock är det ju tre månaders uppsägningstid som bekant och dras nu med dilemmat att antingen stanna kvar med
tele2 och få min lur nunu, byta till tre och betala dubbelt i tre månader, eller helt enkelt dras med skitiga telefoner(jag växlar lite dom suger alla reserver som finns) i tre månader...
Det lutar ju åt att stanna med
tele2(vill ha ny leksak nuuu

) för kan ju ev. leva med täckningen hemma MEN då funderar jag på om man inte kan få en annan operatör att betala dessa tre månader hos
tele2 för att jag ska byta till dom?
Någon som provat detta? Man tycker ju att om det står mellan att byta till dom med detta villkor eller stanna kvar hos konkurrenterna borde man kunna få till det men samtidigt lite osäkert...

Click to expand...