Problem: Extremt högt missljud vid byte av låt - spotify

Diskussion i 'Galaxy S4 - Allmänt' startad av Acecod3r, 13 maj 2013.

1. Acecod3r

Acecod3r Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Fick hem min S4 igår och har nu redan stött på två rejält störande problem. Jag hade en del problem med min S2, som jag bytt ifrån, som buggade sig rejält emellanåt i början men det blev bättre med tiden. Trodde verkligen inte att det skulle behöva bli så med S4an också... :(

Till det mest irriterande problemet jag har just nu. När jag lyssnar på spotify med hörlurar och byter låt alternativt stegar fram i låten med t.ex. 2 minuter så hörs ett extremt högt missljud under en bråkdel av en sekund. Detta verkar hända oavsett vilka hörlurar jag använder (provat 3 st) och är direkt smärtsamt då volymen blir så hög. Kontentan är att spotify inte går att använda i dagsläget. Har nån annan upplevt liknande problem eller har en aning om vad som kan vara fel?

Jag har inga liknande problem med att spela upp mp3 med musikspelaren, upplever det bara med spotify. Senaste versionen av spotify installerad.

2. leobjorkman

leobjorkman Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    84
    Operatör:
    Tre

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Har du testat att ta bort och installera Spotify igen? Eller ladda hem en tidigare version?

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2

3. Acecod3r

Acecod3r Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Installerade om spotify och hade samma problem igen. Stängde sedan av den inbyggda equalizern i spotify och då verkade problemet upphöra. Slog sedan på den igen och åter igen hade jag det höga missljudet, fast nu främst när jag stegar framåt eller bakåt i en låt.

Kan jag hitta en tidigare version på google play eller måste jag googla?

4. whiteman

whiteman Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

Har samma problem på min gnex och nexus 7..Spotify appen är riktigt dålig