Få Barnacle att funka?

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av Bishop, 17 apr 2011.

1. Bishop

Bishop Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Efter mycket om och men, så lyckades jag roota min Mini Pro och har därmed även fått in superuser och Barnacle. Barnacle verkar funka nu på min telefon, men när jag bland annat testade att få in den här hotspoten med PSP, så hittade den inte. Varför? Vad gör jag för fel?

2. OvE

OvE Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Telefon:
    Samsung S24 Ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung S24 Ultra
    Om ja inte minns fel så måste du installera Busybox först av allt å sen superuser å slutligen barnacle, då ska de funka. E inte helt hundra som sagt, de andra ja kan tänka på e om din lur vart rootad överhuvudtaget, min vart inte de utan fick testa med en annan variant.

3. Bishop

Bishop Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jodå, den är rootad. För jag fick inte igång Barnacle först, eftersom det stod att den inte kunde användas förrän den var rootad. Vilken den är nu, den är igång och tutar enligt den själv och har fått tillåtelse av Superuser. Men jag ska testa att ladda ner Busybox då.

4. ehnvis

ehnvis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    49
    Telefon:
    LG G5

MINA ENHETER

Telefon:
    LG G5
    ROM:
    Orginal
    Det du får av Barnacle är inte en hotspot utan ett ad-hoc nätverk. Vad jag vet så klarar en PSP enbart av ett ad-hoc nätverk till en annan PSP men inte andra enheter utanför PS familjen.