Få tag i APK filer?

Discussion in 'Allmänt' started by Tifo, Mar 19, 2012.

1. Tifo

Tifo Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej alla!

Nu är det som så att jag (dum som jag är!) suttit och pillat lite för mycket i min telefon! Detta är min första Android (Samsung Galaxy Mini) det är ingen värsting då, men man måste ju börja någonstans! Iaf, så, har jag nog tagit bort lite för många apkfiler, jag kan inte öppna och titta på bilder längre, det jag då undrar är vilken apkfil är det jag måste få tag i och lägga tillbaka? Vad heter den? Någon som vet vart man kan få tag i den?

Vet inte om man riktigt får be om sådant här, är lite stressad och orolig att jag sprängt hela telefonen! :(

Sjukt tacksam för svar!

// Tifo

2. Madito

Madito Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Du har med andra ord avinstallerat din galleri-app?

Ska inte vara några problem, finns en uppsjö av olika galleri-appar på Google Play. Sök bara på gallery så ska du nog hitta någon som faller dig i smaken.
    Alternativt, om du vill ha tillbaka den gamla appen, ta backup på luren och gör en fabriksåterställning. :-)

3. Tifo

Tifo Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Exakt vad jag gjort, ja!

Har hittat en tillfällig "ersättare" men vill fortfarande ha tillbaka den vanliga.
    Du/ni/någon annan som råkar veta vad den heter i s.k "apk" fil? Kanske att man kan
    googla upp den och peta tillbaka den?

Tack ännu en gång!

4. Kurt

Kurt Adult Droid Medlem

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 15 PM

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 15 PM
    Borde inte standardapparna komma tillbaka vid en total återställning av telefonen?

Sent from my LT26i using Tapatalk