Fråga: Få tillbaka programikoner?

Discussion in 'Galaxy S2 - Allmänt' started by Robban_, Oct 19, 2011.

1. Robban_

Robban_ Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag är fortfarande ny på android och lyckades ta bort en programikon i appmenyn (appdrawern) och nu får jag inte tillbaka den igen fastän appen fortfarande är installerad, så hur gör man?
    Det är i Go launcher ex jag lyckats sjabbla bort den men hittade inte den funktionen varken i standard eller Go launcher :(

2. fryguy

fryguy Senior Droid Medlem

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 6

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 6
    Platta:
    Xiaomi Mi Pad 4
    Klicka på Program nere till höger för att visa din appar. Välj så att du har iconvy om du inte har det. Det gör du med menyknappen. Tryck sen Menyknappen igen och sen redigera så kan lägga till det som försvunnit.

Detta är för originallaunchern vet inte om det hjälper för den andra launchern.

3. Robban_

MINA ENHETER

Hittar ändå inte var ja kan lägga till programikoner, finns bara alternativ att lägga till en mapp eller extra sida för mig där :(

4. Antehoff

Antehoff Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Dra ner appen och släpp i "drawern". Kan passa på att fråga, är det någon mer än jag som har problem med att appar som jag lagt där nere försvinner efter omstart av telefon?

5. Robban_

MINA ENHETER

Lyckades på nåt sätt få tillbaka den nu även i go launchern, tack för hjälpen :D