Fabriksåterställning, Samsung galaxy SII!!

Diskussion i 'Samsung Allmänt' startad av bitte, 7 dec 2012.

1. bitte

bitte Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Hej!
    Köpte för ca 2 veckor sedan en Samsung Galaxy SII.
    Jag älskar min telefon... MEN.... jag har ett stort problem. Jag fick att det fanns en ny uppdatering vilken jag hämtade hem. På kvällen så plötsligt hade min telefon stängts av, startade den igen men den har fortsatt med att stängas av ibland 1-2 ggr om dagen, vissa dagar så stängs den av upp mot 7-8 ggr, när jag sedan trycker på start knappen så tar det jättelång tid innan den startar. Det konstiga är att ringer folk till mig då den är avstängd så går det signaler fram som vanligt, ibland så är det upptaget. Ringde till Samsung som säger att de brukar rekommendera att göra en återställning av telefonen när man har uppdaterat den!!! Har haft andra mobilmärken innan och jag har väl aldrig behövt återställa den efter en uppdatering.
    Är det någon annan som haft likadana problem? Och i s f, vad har ni gjort för att försöka åtgärda detta? Och om ni t e x återställt er telefon, har det hjälpt?

Om jag återställer telefonen, försvinner då allt som jag har inlagt, appar, kontakter, sms och mina bilder?

//Bitte