Facebook chat!

Discussion in 'Desire HD' started by MarcusDaze, Feb 21, 2011.

1. MarcusDaze

MarcusDaze Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej, jag har sedan en tid tillbaka inte kunnat använda chatten på FB appen!
    Det fungerade utmärkt i början men helt plötsligt så slutade det att fungera!
    När jag går in på "Chat" i appen, så kan det stå "loading" i 30min utan att några vänner kommer upp.
    En annan grej som garanterat är associerat till Chat problemet är, när jag trycker på "friends" i appen o så skriver jag exempelvis Patrik, då jag ska söka på min vän Patrik. Men det kommer upp en liten "ruta/notificering" längst ner på skärmen, där det står "Cannot retrieve the friends list. Please try again later. [null]"

MEN söker jag på Patrik på fliken "Everyone" istället för fliken "Friends" så hittar jag min vän Patrik.

Jag blir hel tokig på detta, det fungerar alldeles utmärkt på kompisens DHD och vi har samma programversion på FB appen.

Jag har provat att ominstallera appen, rensat cachen, rensat datan. Allt utan framgång!

2. Sebdroid

Sebdroid Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

3. MarcusDaze

MINA ENHETER

Jag har den redan, men tycker att det är sjukt irriterande att inte det fungerar i den riktiga FB appen.

4. MarcusDaze

MINA ENHETER

Ingen som kan hjälpa?

5. utor

utor Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Rensa cachen för appen

6. Droid_275

Droid_275 Guest

Lika problem för mig, men ska testa det du skrev utor! Men Facebook appen suger värkligen på android. Varför kan den inte bara vara som på iPhone?