Facebook - får tomma notifikationer trots att det ska vara avstängt

Diskussion i 'Frågor och support' startad av hellgun, 26 nov 2012.

1. hellgun

hellgun Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    26
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Google Pixel 4A

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Google Pixel 4A
    Jag vet inte om det beror på senaste versionen av Facebook-appen eller att jag nyss gått upp till Android 4.2 (hände ungefär samtidigt) men på både min mobil (Galaxy Nexus) och min platta (Nexus 7) har jag problemet.

Nån gång om dagen får jag tomma notifikationer från Facebook. Det tutar till i enheten och i notifikationsfältet står det bara Facebook, inget annat. När jag så går in i appen finns inget som borde gett mig notifikation. Inget meddelande, inbjudan eller liknande.

I inställningarna har jag stängt av allt vad aviseringar och meddelanden heter (se skärmdump).

Någon mer som upplever detta? Någon som har en förklaring och/eller lösning?

Bifogade filer:

2. Sleepwalk

Sleepwalk Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    95

MINA ENHETER

Det händer för mig också. fast jag har alla vad notifikationer heter avknäppt.

Har funderat på om det kan ha något att göra med uppdaterings intervallen. Jag hade nämligen också min på 1timme. Nu har jag ställt in den på Aldrig. så får se om jag får nå knepig Notifikation även då.

EDIT: Nä, den kom idag vid 19 tiden igen. haha... fan vad irreterande.

Last edited: 27 nov 2012
  3. MartinAsplund

MartinAsplund Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Samma sak för mig. Plingade till både i går natt och nu precis. Det ända som händer är att det står Facebook i notifieringsmenyn. Inget nytt meddelande eller nåt annat heller syns när jag öppnar Facebookappen. Jag har aviseringar i Facebook påslaget.