facebook i samtalslista

Diskussion i 'Wildfire' startad av burken, 27 sept 2010.

1. burken

burken Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjabba! ja fick min wildfire nu i helgen och fixa ihop lite facebook grejjer, först fick jag alla facebook kontakter i min kontakt lista men det lyckades jag trolla bort men nu har jag det även på själva samtalslistan, så om ja trycker på "telefon" knappen så kommer alla facebook kontakter upp där med, nån som vet om det går att tabort utan att ta bort allt som har med facebook att göra?

Känns ju lite halv onödigt att ha 300 extra nummer på telefonen som man kanske ringer en gång vart 4e år

Peace

2. ronaldoo

ronaldoo Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

hade exakt samma problem som dig och jag löste det genom

att skaffa googles fantastiska app som heter Gesture Search. jag behövde aldrig skrolla igen,,

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/umos1GZKbKw?fs=1&amp;hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/umos1GZKbKw?fs=1&amp;hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

3. burken

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

ja den var ju rätt smidig faktiskt, fast vill ju fortfarande ha bort fb namnen för att slippa massa onödiga nummer och dubbelkontakter osv

4. Lidodido

Lidodido Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    69

MINA ENHETER

Aldrig ens märkt att de numren hamnar i telefon-listan. Brukar bara använda smarta sökningen med knappsatsen man får upp, dvs vill jag söka på Jonas trycker jag 56627. Dubletter slipper jag då alla facebookkontakter jag även har i telefonboken är ihoplänkade. Däremot känns SIM-kontakterna lite onödiga, går det få bort dom tro?

5. burken

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja men de tror jag att det ska gå iaf från kontaktlistan men vet inte hur det blir i själva samtalslistan dock.. ja hade ju nöjt mig med uppringda samtal missade och mottagna där och inte alla fb kontakter

6. Crimzoneyed

Crimzoneyed Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

google.com/contacts
    Erase, Merge and move contacts :)