Facebook status uppd. saknas

Diskussion i 'Hero' startad av JDS, 15 sept 2009.

1. JDS

JDS Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

I original ROM:en så sorterades alla status uppdateringar konstigt i "Updates & events" i People applikationen.

Problemet är att efter uppdateringen (jag kör den läckta ModoCo ROM:en) så fungerar detta betydligt sämre.

• De flesta statusuppadateringarna saknas i listan även om man tvingar en uppdatering.
    • Innan var dagens uppdateringar märkta med klockslag men nu är de bara märkta med "today" och även om jag vet det finns massor med uppdateringar som gjorts under dagen så syns bara en enda och det är inte den senaste.
    • Dagen efter är flera uppdateringar märkta "yesterday", så telefonen verkar ha hämtat mer än den visar, men det är långt ifrån alla.
    • Vissa personers uppdateringar kommer aldrig med på listan alls.

Har någon annan märkt detta beteende efter uppdatering? Har ni som gjorde en officiell uppdatering samma beteende? Någon som haft felet och som löst det och i sådana fall hur?

Notera att jag gjorde en total wipe innan jag gjorde min uppdatering.

2. JDS

JDS Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Enbart jag som haft problem med "updates & events" listan i "people" applikationen?? Eller bara jag som använder den kanske...eller använde snarare ;)

3. MarkusH

MarkusH Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16
    Telefon:
    Sony Xperia Z3

MINA ENHETER

Telefon:
    Sony Xperia Z3
    Platta:
    Sony Xperia Tablet Z
    Övrigt:
    Chromecast
    Jag tycker också att det verkar saknas uppdateringar.

4. JDS

JDS Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Vore väldigt tacksam ifall någon med den officiella uppdateringen kan kontrollera ifall de har samma problem? HTC:s support får nämligen inte fram felet.

5. nitram86

nitram86 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har den officiella rommen och kan bekräfta att jag har samma fel. Det står inte längre tid.. bara today och yesterday osv.. Samma problem som du med antalet uppdateringar..

6. JDS

JDS Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Nu fick jag en status uppdatering i listan för en person som inte finns med i min Facebook, från ett annat land.....