Facebook updates notification

Diskussion i 'Applikationer' startad av itomg, 8 mar 2011.

1. itomg

itomg Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Hej!
    Jag är rätt ny med android och jag börja nu se mer och mer vad det är jag vill ha för något. En sak jag faktiskt saknar är någon from av notification när vissa vänner lägger upp saker på face. Jag är väldigt dålig på det här med facebook eftersom jag har fått så många vänner där, blir väl så med åren. Och alla är inte till mig särskilt intressanta att veta mycket om därför vill jag ha detta för ett urval av vänner som jag inte vill missa, det rör sig kanske om 10 stycken.

Så jag vill ha någon form av notification när min favoriter i kontaktboken lägger upp saker på facebook. Går detta att fixa och med vad? Om ni inte förstår vad jag menar få ni säga till så får jag försöka förtydliga mig.

Tack på förhand!

2. Hampa_D

Hampa_D Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    380

MINA ENHETER

vet inte om flow kan göra det, vet att man kan lägga till favourites bland grupper. du får testa flow for facebook finns på market och kostar ca 13 kr

3. itomg

itomg Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Fanns gratis med. Men det verka inte vara det jag vill ha, det känns mer som en vanlig facebook up. Jag vill ha något mer där jag få noticication som ett sms och sen där ifrån kunna gå in på facebook i antingen en app eller direkt i webbläsaren.

Men har försökt söka på men verka inte hitta något.

4. Bjarne

Bjarne Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    127

MINA ENHETER

Men kan du då inte använda dig av Facebook notifieringssystem där du bockar i vilka uppdateringar du vill ha ett mail för, och sedan anger du din gmail som pushas ut till telefonen? Det fungerar utmärkt för mig, men jag vet dock inte ifall det löser det där med att du bara ville ha notifiering för vissa utvalda personer indelade i grupper. Men det kollar du i så fall i FB.

5. itomg

itomg Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Mhm jag får helt enkelt söka vidare. Om det inte går får det väl bli ett sommarprojekt att programmera ihop något sådan. Kanske finns fler som vill ha så? Vem vet.