Tjena! Installerade nya android men nåt gick galet. Till råga på allt ingen backup såklart. Finns det något jag kan göra? Den startar inte överhuvudtaget.
Vad exakt menar du med "installerade nya android", jag antar att det handlar om någon 2.1 rom, men vilken? Har du testat detta för att komma tillbaka till 1.5? http://www.huaweidevice.com/community/thread.jspa?threadID=287763&tstart=0&orderStr=9
Tjena. Det blev visst nåt fel under uppgraderingen! ( Oscillation ROM R7, Vanilla ROM - RMB/Switz/T-Mob/Sunrise 2.1 ) Men den gick igång tillslut. Flashade om boot.img'n. Bra länk dock, tack.
Oh, jag hade tänkt flasha in den någon gång snart med så fort jag får tiden till det, hur väl fungerar den, inga problem? Hade tänkt att jag skulle börja med att lägga in Amon-RA dock så att jag kan göra en nandroid backup av orginal 1.5 ifall jag vill gå tillbaka till det.
Det verkar vara en del bekymmer med den romen. Hittade någon annan igår som fick goda omdömen, FLB-mod heter den. Ni som kan något får gärna kika lite och se om det kan vara nåt.
Jag är lite irriterad dock, alltså de går inte reboota med quick boot ..de händer naaada! irriterande! någon som har nåt tips?
Jag installerade flb's beta 4 custom mod rom. Funkar klockrent, och nu rullar android 2.1 på riktigt fint!