hej skulle boota min magic PVT32A med NK02 ION följde guiden från wikin och gjorde allting rätt trodde jag, allting flöt på bra. men nu vägrar den starta fastnar i uppstarten väntat i över en timme nu,det står bara htc magic på skärmen... vad ska jag göra? tror det är något krångel med update.zip filen men vet inte riktigt, e förhållandevis ny i android världen vore oerhört tacksam för hjälp
hur många gånger har du provat att starta omden? senast jag trixade blev det samma sak, men en reboot så funkade den kanon, just inte denna build dock
det händer inget när jag trycker på knapparna, har provat att ta ur batteriet och starta om den på nytt några gånger. inget händer.
testa att ta ut minneskortet och stoppa in den i en minneskortsläsare, lägg in update.zip igen och testa att flasha om. går det inte byt till ny spl och testa igen (med hjälp av minneskortsläsaren). det var samma för mig när jag flashade om till hero-romen 1.4...
det kan vara så att filen blir skadat , tanka ner det igen kör wipe använd kortläsare och flasha och återkom om inte det löser sig