1. Hos Fello väljer du själv! Skaffa mobilabonnemang från 95kr/mån och välj mellan:
    *2 månader till halva priset plus 50GB extra
    *4 månader till halva priset
    Stäng notis
  2. Idag kl 17:00 presenteras Windows 11
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Apple-nyheter: 12 Pro Max | 12 Pro | 12 | 12 Mini
    Stäng notis
  8. Amazon.se: Fyndtips | Diskussion
    Stäng notis

Problem: Får inte igång min gt-n7000 android

Diskussion i 'Galaxy Note - ROM-filer och utveckling' startad av Bonzo, 27 jul 2013.

1. Bonzo

Bonzo Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej. Jag är ny här på forumet. Jag rootade min gt-n7000 android 4.1.2 XXLT5 Jelly Bean, allt gick bra och jag var mer än nöjd med min telefon. Problemen uppstod efter jag installerade Metamorph. När jag är inne i programmet, stängs telefonen av. När jag försöker starta om telefonen blinkar det en gul triangel. Jag känner mig dum och värdelös. Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig? :o :cry:

2. Ciph

Ciph Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    59

MINA ENHETER

Verkar som något gått fel vid din installation. Testa att hålla ned Vol Up + Home + Power när du startar mobilen. Du kommer då in i CWM. Kör sedan Wipe data/factory reset + Wipe Cache + Wipe Dalvik Cache. Starta sedan om mobilen.

Fungerar det fortfarande inte så kanske du ska börja om från 0. Kika på denna guide: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=69175