Hej alla, Jag har stött på lite problem med min ZTE Light, jag följde guiden som fanns här om hur man uppdaterar till 2.2 Dock stötte jag på lite problem, och efter mycket pill kom jag till rätta, trodde jag. Jag har flashat in 2.2 via windows appet, dock kommer jag inte bort från FTM, hur jag än bootar och tar ut batteriet osv så hamnar jag bara i FTM (den med vit bakgrund, efter ZTE boot logo samt en snabb visning av Andriod logot). Jag misstänker att jag på något sätt har lyckats ändra boot partion eller liknande då jag pillade en jävla massa tidigare, om det ens är möjligt? Kan man på något sätt göra en HEL wipe av enheten och få sådana inställningar återställda, eller är det så att flashningen kanske gör det? Någon som har någon idé av vad jag kan prova för att komma vidare? Tack på förhand och mycket bra forum ni har här!
Det verkar funka! Tack så mycket! Visste inte att man kunde hålla in Vol + sådär, vad gör den? Bootar den då fron system eller något sådant?
Puh! Stort tack Anders!!! Jag fastnade på EXAKT samma sätt (vit ZTE bakgrund, sen android loggan, sen FTM) efter att jag följt guiden. Det enda som hade hänt mig innan var att flashningen fastnade på 98%, sen stod det att jag skulle reboota enheten, men det stod inte PASS i grönt! Jag kunde dock göra om det och fick på PASS med grönt, men fortfarande så fastnade den... men efter VOL+ tricket och sen en ombootning så är det igång och 2.2 ligger i den! Om någon mer råkar ut för detta så hör av er i denna tråden