Fatt min forsta android telefon + nagon fraga

Diskussion i 'Desire HD' startad av mmm, 3 nov 2010.

1. mmm

mmm Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Sadar, hamtade upp den i mandags fran kompletts hamtlager.

har haft Nokia sedan 2110, men efter N900 bytta jag. Desire HD verkar valdigt kompetent, bara ett par fa saker man stor sig pa. Batterikapaciteten verkar inte vara den basta, blir att ta med sig ett extra batteri. BTW nar kommer de i lager?

aftonbladets spelare funkade bra i helskarm, imponerande. ocksa bra kvalite i youtube appen.

Nagra fragor:

kan man ha ngn av startskarmarna som default, dvs tex skarm 1 som alltid syns istallet for den nu som ar "i mitten"?

kan man ha stegrande ringsignal?

HTC email widget gar inte att konfigurera for ens gmail? man maste pop gmailen for det? omstsndigt.

hur markersr man text i ens gmail? fick inte det att fungera, utan enda gangen det lyckades var via att browsa in pa min gmail och i browsern markera ett mail. omstandigt.

stromspararwidgeten fran htc var bra att ha pa en startskarm, nagra fler tips?

2. Mozze

Mozze Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    97

MINA ENHETER

ja, du ska nog kunna bara hålla in en av rutorna och dra den till mitten platsen, om det är det du menar. :)

3. Taurus

Taurus Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

4. andybandy

andybandy Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    114

MINA ENHETER

hur lägger man till och tar bort program som man vill ha på startskärmen/skrivbordet? letat runt i telefonen men hittar bara hur man kan lägga till

5. Taurus

Taurus Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Allt finns i manualen som jag länkade till.

Tapatalk