Favoriter för synkning med bluetooth i bil?

Diskussion i 'Applikationer' startad av aaberg, 9 jul 2012.

1. aaberg

aaberg Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Innan byte till en Samsung Galaxy IIS hade jag en Iphone 3GS. En fördel som jag inte lyckats hitta än i Samsungen är att kunna välja "favoriter" i bluetooth när jag ska synka adressboken mot bilens bluetooth-system. Det var mycket praktiskt i Iphone för att lätt se bara favoritkontakterna i bilens display när jag skulle ringa. Som det är nu med Samsungen synkas hela adressboken in i bilen och det är ett elände att leta på bilens display för att hitta rätt kontakter. Min fråga är: Finns det en liknande funktion i Samsung IIS eller någon app som fixar att bara välja favoriter i bluetooth-överingföringen till bilen (att välja favoriter på vissa kontakter i adressboken hjälper inte). Hoppas ni förstår vad jag menar och söker :)

2. Bogus

Bogus Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

På min Desire HD så kan jag hålla inne på en kontakt och välja "lägg till i favoriter" på menyn som kommer upp.
    Inte det du letar efter?

3. aaberg

aaberg Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja, jag kan lägga till favoriter i mobilen men inte inte i inställningar > bluetooth, där kunde jag på Iphonen välja att bara favoriter ska laddas in i bilens telefonkatalog men något sådan hittar jag inte i Samsungen.