Fick min Nexus ganska precis till nyår och allt var frid och fröjd, men vibratorn skallrade lite ovanligt (skrev en tråd om det här) så lämnade in den på service hos deltaservice i kalmar. Det gick på ca 2 veckor, men nu när jag fick tillbaka den så fanns inga gapps alls! När jag går på systeminfo står det på version: full_magro-eng 4.0.1 ICL23D 288 test-keys
Även "testappar" av skärm och gps ligger kvar. Men det finns ingen chans att logga in på google! Så jag antar att de har glömt att återställa mobilen efter servicen. Helt otroligt, ska ringa på måndag och klaga, men borde väl fungera att roota och köra in orginal själv. För jag anar att de vill att jag ska skicka in den till dem igen, och det känns ju otroligt onödigt och lite drygt. Så har suttit nu i en timme och donat med drivers på datorn för att komma i kontakt med mobilen men det vill inte fungera. Men tror ni att jag bara kan nollställa den via att på något sätt lägga in googles orginal rom? Så kan jag bara följa "Gör om din yakjuxw till en yakju"? Men jag har ju inte yakjuxw...
Last edited: 28 januari 2012