Fel när jag skall installera drivrutiner

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av robbzon, 27 mar 2011.

1. robbzon

robbzon Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

När jag ska installera usb drivrutinerna på datorn får jag upp följande meddelande: "install error 1168 in replacing lgx64bus.inf file :"

Tidigare fungerade det att installera, men nu fick jag för mig att jag skulle installera PC suite vilket jag även gjorde, men då kändes inte drivrutinerna igen. Jag provade då att installera drivisarna på nytt vilket resulterade i denna error.

Har avinstallerat pc suite, drivrutinerna och allt sånt och sedan försökt att installera igen men utan vidare resultat..

Är helt lost, vad ska jag göra?

2. TommyTS

TommyTS Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    128

MINA ENHETER

Du kan testa att avinstallera allt som har med LG att göra med Revo uninstaller, http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Scanna sedan efter leftovers i registret och töm allt.
    Testa sedan igen, många program brukar fungera efter det om man har problem etc.

3. Exile82

Exile82 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    169
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20+
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 LTE
    ROM:
    Custom
    Övrigt:
    Ticwatch Pro 3 GPS
    Jag har problem, men inte med LGs drivrutiner, men jag lånar tråden. Jag försöker synka telefonen med datorn, via blåtand för att på så vis kunna köra On-Screen-lösningen trådlöst. JAg har provat på två olika burkar men blåtandsdrivrutinerna verkar inte stödja det. Någon annan som har stött på samma problem, eller framför allt löst det?