Fel på batteriet?

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av speed3a, 17 maj 2011.

1. speed3a

speed3a Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej har lite problem med telefonen eller om det är batteriet!
    Det är så att ibland så kan batteriet gå från vi säger om jag laddat den fullt till 100 procent så kanske 1 timme senare är det på 80 procent sedan 30 procent sen 10 min senare dör den! Men ibland kan jag klara mig 2 dagar och då med samma användning. Någon som har samma problem?

2. nire431

nire431 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    81
    Telefon:
    IPhone 6s plus 64gb

MINA ENHETER

Telefon:
    IPhone 6s plus 64gb
    Platta:
    Samsung galaxy tab 3 10.1
    Hade det på min barnsjukdommar kommer nog en update..

3. speed3a

speed3a Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja det hoppas jag med!

4. speed3a

speed3a Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

laddade mobilen nu och då stannade batteri mätaren vi 86 procent och var tvungen o starta om den för det skulle visa hundra :S

5. Brajjan

Brajjan Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Exakt samma problem som min telefon (min är orginal, ej rootad). Den laddades ur otroligt snabbt så fullt batteri var slut på 3h när den bara legat i viloläge. Laddning tog 12h för att få fullt batteri. Jag testade att göra hard reset, satte telefonen i flygplansläge men fortfarande samma problem. "Car Home"-tjänsten var igång hela tiden så trodde först det var det som var problemet, men efter tvångsavstängning av den var det fortfarande samma problem.

Nu har jag telefonen inne på Anovo, troligtvis bara för att få nytt batteri. De är ju inte snabbast i stan så nu har den varit inne i en vecka, har precis skickat fråga vad status är. Kan uppdatera tråden när jag fått tillbaka den, förhoppningsvis denna vecka..

6. speed3a

speed3a Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jaha där dog den igen hade 60 procent kvar av batteriet på lunchrasten på jobbet 10 minuter senare var den död! Vad ska man göra?