Fel på darky's rom eller på launcher pro?

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av Lirkaren, 19 mar 2011.

1. Lirkaren

Lirkaren Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Hej
    Har ett litet problem. körde darky's 9.8 och launcher pro 0.7.3 tror jag för ett tag sedan. för typ en månad sedan uppdaterade jag till darky's 9.3 och launcher pro. launcher pro laggade när man skrollade i menyn och jag kunde inte ända antalet home screens. trodde det var för jag flashade med no whipe för romen buggade rätt mkt så jag flashade om och körde med gingerbread launchern.. men idag så tänkte jag lägga in launcher pro igen men problemen med att jag inte kan ändra antalet home screens och lagget när man skrollar i menyn kvarstår. jag har testat versionerna 0.8.3 0.8.2 och 0.7.6 och alla har samma problem. Är sugen på att launcher pro's widgets men känner inte att det är värt att betala om det håller på och buggar så. Någon som har någon lösning på detta?
    Har redan testat launcher pro vid 3 omflashningar och samma problem så tror inte en omflashning av darky 9.3 kommer hjälpa?

2. Lidback

Lidback Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    495

MINA ENHETER

Tror det är Launcher Pro som kukar ur ibland. Har haft problem med Launcher Pro både på darky's 9.2 samt 9.3, där samma symptom som du beskriver, förekommer. Dvs en jädra massa lagg samt att det var svårt att byta bort Launcher Pro.

3. Lirkaren

Lirkaren Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Jo launcher pro har alltid smålaggat men det gick hyffsat med darky 9.2. Men tycker det är skumt att 4 versioner av launcher pro inte har fungerat på 3 installationer av 9.3.
    Måste ju nästan vara romen som är skum? Synd att man är för lat för att flasha en annan rom :)