Igår var jag inte vid mina sinnens fulla bruk (alkohol) Jag är osäker på hur jag gjorde men jag råkade ändra någon inställning i telefonen o nu ser det inte alls ut som det gjorde innan. I nederkant på skärmen där det tidigare fanns "ring upp" har det nu flyttat in en liten knapp som öppnar alla program. Antalet startskärmar är nu bara 3 till antalet o dom e nästan helt tomma. Har försökt ändra i teman men det blir ingen skillnad.
du har stängt av sense Gå in i meny, inställningar, program, hantera program, leta upp HTC Sense, tryck rensa STANDARDINSTÄLLNINGAR tryck sedan på home-knappen, välj "spara inställning" typ, sen tryck på sense eller vad det står
Du har stängt av Sense och kör vanliga Vanilla. Prova med att gå in pål inställningar -> program -> hantera program. Vänta på att allt laddats och leta upp Touch Flow. Sen ska du välja att rensa inställningen där, minns inte riktigt vad det står. Tryck sen home och då får du valet om du vill använda Touch Flow eller någon annan home screen. Markera välj som standard och klicka på Touch Flow, eller sense, varierar, så ska du ha det gamla tillbaka.
Gjorde som du sa. "Rensa data" står det. Men jag får fortfarande inte någon fråga om jag vill använda Touch Flow när jag trycker på Homeknappen.
Prova att rensa standardinställningarna för start istället, dvs inställningar -> program -> hantera program, leta reda på start, du får skrolla ner lite så kommer rensa standardinställningar upp,