Felmeddelande Dåligt med utrymme

Diskussion i 'Legend' startad av jonher10, 30 sept 2010.

1. jonher10

jonher10 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Kanske någon klurig person kan svara på detta. Sedan en tid tillbaka har jag felmeddelandet "Dåligt med utrymme" på min Legend. Jag har gått in och tagit bort alla extrainstallerade program, rensat fotoalbumet men fortfarande är problemet kvar. Detta leder till att jag inte kan ta emot SMS eller email. Om jag sorterar programmen efter storlek är min kontakt-mapp ca 76MB stor och därmed det största programmet. Detta känns inte heller helt normalt då jag i 7 fall av 10 har problem att öppna mina kontakter och det kan ta flera minuter innan jag får alla listade. Jag gick in och började ta bort kontakter som jag inte använder dagligen men slutade då jag upptäckte att dessa inte bara raderades från telefonen men även från mitt email-konto, :cry:. Någon som har en idé om vad som kan vara fel? Jag skulle gärna flytta över emr på SD-kortet om det vore möjligt för här är 1,65GB av 1,84GB ledigt.

Tacksam för svar.

2. Snapphane

Snapphane Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    277
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S22

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S22
    Övrigt:
    TicWatch E
    76 MB beror till stor del på Facebook-sync som tar upp en massa utrymme. Döda alla kopplingar till Facebook mm, rensa alla cache för Facebook, internet mm och du lär rensa ut rätt bra.

I värsta fall får det bli soft reset och börja om från början :)