Fick ett mindre bryt vid uppdatering...

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av Melcos, 21 nov 2011.

1. Melcos

Melcos Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej
    Igårkväll, på tok för sent för att tålamodet skulle vara på topp, kom jag på att jag skulle uppdatera min xperia x10 mini pro. Allt gick bra (men herregud så krångligt jag tyckte det var) tills jag skulle återställa genom att skriva in inloggningen till mitt googelkonto. Vad jag än skrev så fick jag att det var fel lösen. Tillslut rann det över och jag tröck på alla knappar jag hittade för att backa ur skiten.. Detta lyckades jag med när jag tröck riktigt hårt på displayen... ;) Meeen, ja nu har jag en uppdaterad telefon men saknar alla appar, anteckningar och sånt i min telefon. Dessutom har jag fått miljoner med nya kontakter via facebook... Kan ngn vänlig själ hjälpa mig att få tillbaka min gamla fina pålitliga telefon, full med mina appar och anteckningar...? Jag har försökt hitta igen stället jag var på men nä se det hittar jag inte. Har provat att logga in på datorn för att se om jag kommer in på gmail där och efter att ha bytt lösenord(ooops) gjorde jag det...
    Hjälp!

2. Zerge

Zerge Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    535
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 16 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 16 Pro
    Telefon 2:
    Nokia X10
    Platta:
    iPad Air 2022 256GB
  3. botze

botze Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    82

MINA ENHETER

Funkar det inte att logga in på google i telefonen nu när du bytt lösenord?

4. Kurt

Kurt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    128
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 15 PM

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 15 PM
    Är problemet att du glömt ditt gmail lösen eller menar du att något gick fel vid uppdateringen?

Apparna får du ladda ner på nytt. Gjorde du säkerhetskopia via "säkerhetskopiera och återställ" är det bara att återställa där så får du tillbaka kontakter osv.

5. imbee

imbee Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Eller är problemet att du inte lade till ditt google-konto och nu inte hittar var man gör det?
    I så fall är det genom: Inställningar --> Konton och synkronisering --> Lägg till konto