Filhanterare med stöd för filstorlek?

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Evilomatic, 3 aug 2011.

1. Evilomatic

Evilomatic Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Hej

Någon som vet om det finns en filhanterare som visar storlek på innehåll i en mapp? (jag kör root explorer nu och den visar inte det)

Alltså om jag ser min SD filstruktur skulle jag vilja se på varje mapp hur många MB den innehåller, det behöver inte vara jusst en filhanterare, utan om ni vet något annat bra sätt/app som fixar det är jag tacksam för förslag.

Finns det ingen app som fixar det är jag också intresserad av att veta hur ni andra går tillväga.

tack på förhand

/E

2. misaer

misaer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    67
    Telefon:
    Pixel 7 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Pixel 7 Pro
    I Total Commander kan du se storleken om du "långtrycker" på mappen och väljer properties, det står även hur många filer mappen innehåller, vet dock inte om det går att ställa in det smidigare då jag inte lekt runt så mycket.
    Finns en tråd här på forumet: https://swedroid.se/forum/49353-total-commander-android.html
    Och en länk till Total Commander-forumet där nerladdningslänk och QR-kod finns: Total Commander :: View topic - Total Commander for Android 1.0 beta 10 (3rd public beta)

I övrigt så finns ju DiskUsage, där du får ett diagram över alla mappar: https://market.android.com/details?id=com.google.android.diskusage&feature=search_result

Evilomatic gillar detta.
  3. Evilomatic

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

tack den funkar ju canon (disc usage alltså) var precis något sådant jag sökte :)

4. Evilomatic

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Skulle VERKLIGEN vilja ha den där appen översatt till windows miljö.....grym

5. misaer

misaer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    67
    Telefon:
    Pixel 7 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Pixel 7 Pro
    sicken tur..
    vet att jag haft nåt liknande till datorn förut, men det var några år sen, men borde väl bara vara att googla disc usage och gå igenom träffarna..