Filhanterare S 9

Diskussion i 'Galaxy Tab S9-serien' startad av Daggmask, 18 nov 2024.

1. Daggmask

Daggmask Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Kan nåagon förklara strukturen eller brist på struktur i filhantering i Samsung S9 Android platta? Du har till exempel Dokument, Nedladdningar och sen Intern lagring och under det finns på nytt Dokument och Nedladdningar, men jag ser inte samma filer. Det är ju så fruktansvärd rörigt om man är van med Windows. Nu har jag läst en pdf bok varje dag på en resa. Plötsligt finns den ingenstans, inte ens om jag söker på samma namn. Till nöd laddade jag ned en alternativ filhanterare. Den hittar pdf boken, men har en kass pdf hanterare, så det går inte att hantera. Tidigare öppnade jag pdf boken South America on a Shoestring i Microsoft 365 som fungerade bra. Nu finns den inte längre i MS365 historia och jag kan bara ;ppna boken i den alternativa filhanteraren jag laddade ned. Så jävla trött på Android plattan som är ren barock jämnfört med Windows Surface som jag tyvärr inte tog med. Funderar på att köpa en Windows Surface 10" här så det går att få något vettigt att skriva på.

2. hdjb1

hdjb1 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    138
    Telefon:
    Asus Zenfone 11 Ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    Asus Zenfone 11 Ultra
    Telefon 3:
    Samsung S22 (jobb)
    Platta:
    Tab S9+ 512
    Övrigt:
    B&W PI8, B&W PI7 S2, B&W P7, Watch 6 Classic
    Har kört Adobe Reader på platta och mobiler i alla år och aldrig haft några problem....