Film: Unbox, ihopsättning samt uppstart av Telia-Blade

Diskussion i 'Blade' startad av kulan, 8 dec 2010.

1. kulan

kulan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Tjena!

Ja passade på att spela in en film efter att jag hade hämtat ut min Blade igår, fick dock inte tillfälle att ladda upp den igår men nu kommer den:

http://www.youtube.com/watch?v=6COD9Ka-gRI&feature=youtube_gdata

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6COD9Ka-gRI?fs=1&amp;hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6COD9Ka-gRI?fs=1&amp;hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

Jag vet att jag är lite skakig på hand ibland så det behöver ni inte kommentera. :) Filmen är inspelad med en sleten Nokia 5800.

Filmen innehåller även en pik till Tekken ;)

Måste passa på att säga att jag är riktigt nöjd med telefonen, speciellt med skärmen den är riktigt go och skarp.

Last edited: 8 dec 2010
  2. Twiggeh

Twiggeh Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Haha, trodde stenhårt du skulle råka hugga dig själv med kniven när du skär upp lådan :D

3. kulan

kulan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Haha ja, det kunde gått illa :D

4. inza

inza Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

"Säkerhetsföreskrifter nä det skiter vi i" :D

Är det gummiaktig baksida som på HTC Desire på denna? Jämför gärna hur greppvänlig den e med 5800:an då jag också har en sådan atm.

5. kulan

kulan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

:D Yes det är det, ungefär som baksidan på Nokian. Fast Blade'n är mycket skönare att hålla i och mindre plastig än Nokian.

Om vi ska jämföra med HTC Desire HD som jag kände på för ett par veckor sedan så tycker jag faktiskt att Blade känns bättre, den Desire HD jag kände på verkade dock vara lite vanskapt, det gick exempelvis att föra ner ett A4 papper mellan display och chassi på framsidan. Även kameralinsen i bak var inte centrerad. Tjejens bror som har en, han skulle dock nog försöka få den utbytt mot en ny.

6. inza

inza Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

Ok, tror det är greppvänligt nog för mig. Ville bara kolla så det inte bara va vanlig plast så det glider rätt ur händerna på den.
    Angående det med Desire HD:n så lyckades jag sätta i mitt minneskort på 5800:an ovanför SD slotten mellan skärmen och..andra delar. Iaf så var skärmen helt böjd och jag fick inte ut det. Slutade med att farsan plockade fram en liten tång o fick pilla ut det, men sen funkade den igen :D Så det finns värre än att man kan trycka in ett papper imellan;)

7. Xedious

Xedious Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Haha, Töreboda :D