Filma

Diskussion i 'Xperia arc - Allmänt' startad av kaycee, 22 maj 2011.

1. kaycee

kaycee Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Honor 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Honor 8
    Jag kan inte filma mer än några sekunder och kameran är INTE inställd på mms mode!

Vad gör jag för fel??

2. Newguy

Newguy Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

va händer då? stänger den bara av sig eller kommer du åt skärmen o har rör för att fota på?

3. kaycee

Mottagna gillanden:
    7
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Honor 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Honor 8
    den bara klipper inspelningen efter några sekunder, varierande sekunder dock :(

4. pj87

pj87 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Har du testat startat om mobilen och tagit ur batt?? kan vara nån bugg kanske, blir lite olika buggar för mej i kameran till å från :(

5. sun

sun Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

SE Arc är en väldigt spännande telefon, jag upptäcker nya buggar och fel varje dag.
    Jag har slutat räkna buggarna, jag bara skrattar åt dom nu... men jag skulle lätt kunna fylla ett par A4-sidor med fel.
    Snacka om att stressa fram en produkt!

6. Loke1910

Loke1910 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Varför inte lämna in den istället??? Själv har jag knappt märkt några buggar alls!
    Har aldrig startat om sig, filmningen funkar kanon utan buggar osv....

Cim-Inc gillar detta.
  7. Cim-Inc

Cim-Inc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    96

MINA ENHETER

Sen finns det en sån sak som handhavande fel, men det verkar inte speciellt många på Swedroid inse.

8. Erskines

Erskines Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Det är "kul" att flera här på Swedroid idiotförklarar oss som har stora problem med våra telefoner.
    Det ser faktiskt ut som om att det är en stor mängd mådagsexemplar av Arcen släppta och det är oftas vi som har den "turen" att få dessa som vänder sej till forum för att få hjälp istället för att som jag som blev ifrågasatt om jag var helt jävla värdelös på att använda Android telefoner.
    Jag tror att det inte är ett handhavande fel om man har problem med pixelfel,processor häng,kamera lagg å liknande.
    Naturligtvis finns det flera personer som lyckats göra fel men de flesta som har problem med sina Arcs och är missnöjda är långt ifrån idioter.
    Klart som fan att man blir gnällig när man bara har problem med sin telefon som man har betalat sura slantar för och inte lyckas lösa broblemet eller att inte får hjälp med grejerna.
    Ni som sedan skriver att ni inte har fel på era enheter är ju lyckligt lottad men en del skriver även att de inte fattar att andra har problem för de har ju inte stött på några...Hallååå..Vakna upp!Det är klart bevisat flera ggr om att det mycket problem med Arc.
    Å skulle det va så att det är handhavandet så hjälp även då till ni som är experter.
    Oavsett vad man köper för elektronisk vara så SKA den fungera enligt tillverkarens uppgifter och gör den inte det så SKA den bytas,lagas,uppdateras eller på nå sätt fixas.
    Skulle alla skita i detta så lever vi snart i värld av halvdant skräp.
    Vi som nu har fått våra risiga Arcs får åxå en idiotförklaring som plåster på såren.
    Tack!

9. Cim-Inc

Cim-Inc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    96

MINA ENHETER

Det är även bevisat att cigaretter och rökning KAN leda till cancer, men flertalet som röker drabbas inte - men de som gör det är dem som gör mest liv ifrån sig.

Och vad vill jag ha sagt med detta, jo så fort någon får problem så skyller dem på dittan och dattan, de tänker inte ens tanken att det KAN vara dem som gör fel eller att de får felet att uppstå.

Säger inte att det alltid skulle vara så, men har sett det sååååå många gånger så man tröttnar på alla som sparkar, skriker och gråter som små barn om det skulle råka vara problem med produkten, men om något skulle vara lysande eller kalasbra eller löses fint så sägs inte så gott som aldrig ett jäkla dugg.

/Tack!

10. Erskines

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

-Förstår inte riktigt vad rökning har med detta att göra förutom att du försökte göra en dålig liknelse.
    -Som du säger så kan man skapa ett fel och folk kanske klagar i onödan men många av felen som har tagits upp i Arc forumet ligger i mjuk eller hårdvara å jag hoppas att det snart kommer en lösning på detta.
    Ett forum bör vara det bästa stället att vända sej till när alternativen tar slut och butik/support ligger längre ner på skalan för man har tröttnat på att skicka telefonen fram å tillbaka.Då står jag/vi här helt plötsligt med just problem men det kanske finns en helvetes massa hjärnor som kan hjälpa en till rätta.
    -Om det är som du sa : "man tröttnar på alla som sparkar, skriker och gråter som små barn om det skulle råka vara problem med produkten, men om något skulle vara lysande eller kalasbra eller löses fint så sägs inte så gott som aldrig ett jäkla dugg.", så kanske det är en lösning för din del att läsa andra forumdelar än just dom som handlar om just problem.Jag har då läst om medlemmar i forumet som tackar för den hjälp de får och det är beklagligt om det inte sker men det är riktigt illa att direkt bita ifrån om någon klagar eller inte tackar för då kanske de inte vill vara här å läsa om allt bra i detta forum.
    Har även läst inlägg där folk näst intill jublar när saker å ting kommer fram.

Jag är själv ny i Swedroids forumvärld och kan sitta i timmar å läsa för det finns så mycket bra här att lära sej som nybörjare men trubbas av när detta händer.
    Kommer absolut inte besvära dej igen.

Över å ut.

11. Blomkungen

Blomkungen Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    416

MINA ENHETER

Problemet ligger mer i att vill man ha hjälp måste man skriva en bra beskrivning av problemet
    Beskriver man dåligt och säger att något suger så blir man oftast behandlad som att det är ett handhavande fel

12. Erskines

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Helt rätt!

13. Blomkungen

Blomkungen Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    416

MINA ENHETER

Och det är vad sun gör i varje tråd därför får han inte bra bemötanden

14. Erskines

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Kan vara så.
    Tråkigt när det händer.
    Mycket roligare med all annan trevlig läsning som finns här.

15. pj87

pj87 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Kanske dags att få fram ett svar på frågan nu istället som han undra?
    Börja spåra ur ....

16. sun

sun Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Jag bidra med standardsvaret man brukar få, antingen säger dom att det är handhavandefel eller så måste man ersätta den medföljande mjukvaran med någon skum custom mjukvara för att få det att fungera.

17. djjokke

djjokke Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    376
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    iPad Air 2020
    Fan va du är bitter människa. Bara för det är fel på din enhet betyder inte det att alla andra också har problem. Ge dig nu.

@TS: har du provat flasha om mjukvaran i SEUS? Kanske inte lönt nu när 2.3.3 kommer när som helst, men har det inte löst sig med en uppdatering är det ju ett hårdvarufel så då blir det bara till att lämna tebax..

18. kaycee

Mottagna gillanden:
    7
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Honor 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Honor 8
    tänk så många inlägg men ändå inget svar på min fråga :(

19. holck

holck Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    513
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 6 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 6 Pro
    ROM:
    Telefon 2:
    Galaxy Watch 4 LTE
    ROM:
    Mitt förslag..

Du sade ett par (dvs 2) sidor.

Skriv ned dem och visa oss buggarna. Jag räknar med att du behåller normal
    fontstorlek och skriver meningarna i normala längder.

20. holck

holck Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    513
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 6 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 6 Pro
    ROM:
    Telefon 2:
    Galaxy Watch 4 LTE
    ROM:
    När du filmar - kan du se att den avslutar eller är det slutresultatet som visar
    något annat?

Du har inte någon appkiller som dödar någon spawnad process som kameraappen
    startar utöver sin egna app ?

// A