Problem: Filmkameran laggar efter update av 4.0

Diskussion i 'Xperia arc - Allmänt' startad av teknisktfel, 5 aug 2012.

  1. teknisktfel

    teknisktfel Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 okt 2011
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Som rubriken säger, när jag ska filma så är kameran grymt seg och lite laggig. Köpte telefonen för 2dagar sen och om det ska vara så här så lämnar jag tillbaka fanskapet. Går det att fixa på nåt vis? Det är även segt att spola fram eller tillbaka när ett videoklipp visas. Telefonen jag köpt är en Xpiria arc s
     
  2. Destroyedbeauty

    Destroyedbeauty Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 mar 2012
    Inlägg:
    238
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Nedgradera till Gingerbread 2.3.4, .62 firmware! Kan du hur man flashar in mjukvara?

    Skickat från min LT18i via Tapatalk 2
     
  3. teknisktfel

    teknisktfel Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 okt 2011
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har ingen stor erfarenhet vad gäller flashning, men jag tror jag hittade en guide som kanske kan fungera? Skulle du kunna vara så snäll och bekräfta om det är en bra eller dålig guide?

    Här är link till guiden jag hittade:
    http://androidadvices.com/downgrade-sony-xperia-arc-official-gingerbread-23-firmware/2/#.UB6i53JyPN4

    Mvh Kevin
     
  4. Destroyedbeauty

    Destroyedbeauty Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 mar 2012
    Inlägg:
    238
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Det var den guiden jag använde mig av i torsdags för att flasha in Gingerbread på min Arc S, den är kanon. Följ dock bara guiden steg för steg så är flashing processen simpel som stryk.

    Obs, innan du laddar ned Arc S firmwaren (.62 i detta fall), så rensa mappen med namnet " firmware / firmwares " som ligger i flashtool foldern - det ligger gammalt Xperia X10 mjukvarudynga där som kan förvirra den som är ovan med flashning.

    Får du problem så skriv här så hjälper jag dig!

    Skickat från min LT18i via Tapatalk 2