Finns det något sätt att använda original browser om den ej är satt till default?

Diskussion i 'Allmänt' startad av Khan, 21 dec 2011.

1. Khan

Khan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Hej!
    Jag vill ej ha stock browsern som default(kör dolphin eller opera), men finns tillfällen när jag skulle vilja köra den. Men om den ej är satt till default så frågar den vartannat klick vilken browser som ska användas vilket blir oerhört störande i längden. Finns det något sätt att gå runt detta och använda stock browsern utan att sätta den som default?

2. Khan

Khan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Bump
    Går det verkligen ej att använda stock browser utan att den frågar om tillstånd stup i kvarten utan att sätta den som default?

3. Cupcakes

Cupcakes Mobilberoende Moderator

Mottagna gillanden:
    8 383
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Om du kör opera kan du sätta stock brosern till standard - opera fungerar ändå, dock kommer länkar att öppnas i stock isf.

Vad jag vet finns det ingen lösning på det. Varför behöver du stock förresten?

4. Khan

Khan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Jo jag vet, man kan köra alla andra browsers utan avbrott och frågor om permissions om man har stock som default. Men stock browsern funkar inte om man sätter någon annan som default.

Tycker stock är rätt nice att ha ibland, men vill ha opera eller dolphin som default. Vid vissa situationer så föredrar jag stock, men den går ej att köra då om den inte är satt till default. Tyckte det var rätt konstigt uppbyggd och tänkte att man måste kunna gå runt det på något sätt.

5. Cupcakes

Cupcakes Mobilberoende Moderator

Mottagna gillanden:
    8 383
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Det borde gå kan man tycka, men tyvärr så tror jag inte att det gör det. Jag har haft samma problem någon gång för någon sida som endast fungerade i stock. Men ja, lycka till med att hitta en lösning iaf! :)

6. Khan

Khan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Haha, tackar, men inte världens största problem för mig eg. Var mest nyfiken på om det gick att lösa. Men verkar inte så då.
    Konstigt sätt att bygga upp stock browsern tycker jag då. Att den inte fungerar om den inte är satt till default.