Finns ingen telefon som passar mig?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av googleye, 12 maj 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. googleye

googleye Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    247
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Samsung Galaxy Note 10.1
    ROM:
    CM 10
    Min trogna DHD börjar ge upp totalt nu och det är dags för en ny. Är rejält sugen på en Padfone men verkar inte som den kommer hit på flera månader :/

Av de som finns har jag tittat på one serien, men känns inte som något som tar utvecklingen framåt som det kändes när jag köpte min nuvarande(1 Ghz :O). Utöver det tror jag inte jag har läst om nån annan med så många problem, både med x och s, mest x. Önskar också att x hade haft qualcomms S4, skulle slå till direkt.. Sen finns Xperia, har aldrig tyckt om designen, inte förr och inte nu heller. Efter det har vi alla "gamla", razr, s2 o co. Känns ju redan som gamla telefoner o_O

LGs nya vill jag inte komma nära, mest pga LG. Samma med Huawei, bra o billigt men tvekar på supporten. Så, finns det något därute just nu som når upp till mina förväntningar kanske?

Tack på förhand //GooGleye

Last edited: 12 maj 2012
  2. Ösregn

Ösregn Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Provat swedroids egna lilla köprådsaktiga hemsida? Tror den går under namnet androidenheter.se, där kan man välja vad man själv vill att en mobil ska innehålla, kanske något att prova?

3. googleye

googleye Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    247
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Samsung Galaxy Note 10.1
    ROM:
    CM 10
    Fyllde i förmuläret och fick Ascend D Quad som svar, synd bara att den säkert dyker upp när nästa "banbrytande" teknik har visats upp :P Väntar hellre på PadFone isf.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.