Jag vet inte vad som räknas som mycket mindre, och som skulle fungera i dag, annat än för mycket enkel användning.
Anekdot:
under en period för runt ett decennium sedan hade jag en 2:a-3:e-mobil, en liten HTC, 3G, med vet inte vad, 512 MB, tror jag. Hur mycket som var ledigt när den var igång (med slimmade inställn.) var väl okänt, och trots snål webbläsare, typ Opera, kunde det mot slutet av dess användning vara ett (än tydligare) elände att ladda vissa sidor; och som i det flesta sammanhang med begränsade resurser i form av lagring resp. RAM krävde det ibland viss eftertanke/förberedelse, eller i vart fall val av appar etc. (Mobilt BankID var f.ö. helt uteslutet användningsområde på just den mobilen.)
--
Som nämnts är den aktuella adressen kopplad till 3D Secure, en funktion vissa kortutgivare använder för säkra betalningar.
Apropå skärmdumpen; det går bra att söka på ERR_CACHE_MISS, det finns div. sidor som ger lite olika förklaringar; som inte nödvändigtvis löser just ditt problem, men som förklarar tänkbara orsaker. T.ex.
How to Fix ERR_CACHE_MISS Error in Google Chrome (10 Ways)
Det finns lite olika orsaker/situationer till felmedd, men i grunden en missmatch mellan cache och sida (på nätet), skulle jag tro, sidan finns inte längre i mobilens cache, å då måste den ladda om sidan, vilket inte fungerar alls i de kritiska situationer som bekräfta köp etc. innebär. I bästa fall kommer man tillbaka till "kassan", med enbart vissa uppgifter ifyllda etc.
Du har alltså genomfört liknande ärenden med mobilen tidigare?
Click to expand...