Jag tyckte ändå att det det var ett lyft att slippa ha med telefonen, enklare att komma ut och träna,
men då har jag garmin så det är ändå ett litet steg att testa inbyggda funktioner mot appar och synka.
Utifrån det så behövs det ändå en viss nivå för att HR och GPS ska vara på rätt nivå för att slippa bry sig,
GPS gör ju att banden försvinner och HR är ändå rätt sketchy även på dyrare enheter - jag gissar att du får dra åt en tyngre klocka som samsung ultra ganska hårt för att hänga med bättre och glappa mindre.
Men jag ser inte att de enklare garmins är tillräckligt billiga för att jag tycker att du ska välja dom instället för samsung, utan lär dig den klockan du har och kör på.
Annars har väl amazfit nog utvecklats bra, vad jag förstår har xiaomi bytt till en egen lösning och börjar om från noll när det gäller sensorer och huawei är huawei då kan du nog välja samsung istället.
Jag hoppades ett tag på att någon av dom skulle bli riktigt bra, men sedan köpte jag en dyrare klocka och slutade att bry mig.
Samsung Galaxy Watch Ultra In-Depth Review: Finally Accurate?Click to expand...