Flash "äter upp" allt minne

Diskussion i 'Desire HD' startad av Swack, 20 apr 2011.

1. Swack

Swack Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Hej,

Har sökt ett bra tag nu och inte hittat någon tråd om just detta problemet, finns det får ni gärna länka mig dit och låsa denna tråden istället.

Problemet jag har är att när telefonen har läst in flash-objekt så går inte det minnet att "hitta" mera.

Exempel:
    som standard under aktiva tjänster så står det som standard (Ungefärliga siffor):
    "Övriga: 75 MB i 4 Tillg.: 150 MB + 250 MB i 50"

Efter att ha läst in lite flash-objekt (testsidor brukar vara diablo3.com och små flashspel):
    ""Övriga: 75 MB i 4 Tillg.: 15 MB + 25 MB i x"

La även samman alla tjänster som gick att se i aktiva tjänster och det stämmde överens med vad som står under "Övriga" (Röd och gul stapel i botten).

Som ni ser så är det inte så att minnet är upptaget, det finns bara inte.

Har testat både med Leedroid 1.4.1 och 2.2.3, och är relativt säker att problemen kom efter att jag uppdaterade flash till senaste versionen, så jag antar att det är något problem med kompabiliteten mellan Leedroid och Flash.

Någon som har någon input att ge på detta? Några mera tester man kan köra, någon uppdatering, vad som helst?

EDIT: Verkar som om det blir exakt samma sak med CPUn, Usage Timelines visar en load på 100% men det är bara ett par program som tar 1-10% var som listas i listan.

Last edited: 21 apr 2011