Glad nyhet för alla som vill ha flash på mobilen! En modifierad version har släpps som stödjer ARMv6 och v7, [APP] FLASH PLAYER FOR ARMv6 AND ARMv7 ANDROID PHONES - xda-developers Bara att hämta hem och installera!
tinyshark sägs funka för de som är intresserad gött att man visar adobe att flash kan trots allt köras på armv6. dock med lagg men fungerar helt klart. kör med en annan browser än stock så fungerar det lite bättre.
Provade detta ihop med dolphin browser hd, fungerade inte för mig. Youtube videos började ladda, fan vad gött tänkte jag hehe, men sen så stod det att dom inte kunde spelas.
Jepp, med v.11, funkade inte. Jag märke att youtube va likadant i dolphin browser hd, oavsett om jag hade flash installerat eller inte.
Bara Air kvar då . Skall testa snart och se hur det fungerar --Edit--- Testade ett par flashfilmer lite här och var. Youtube-klipp stod bara och laddade i en evighet. Men andra flashklipp fungerade finfint, dock lite segt ibland
Min Dolphin HD beter sig exakt som innan jag installerade flash, spelar inte upp någonting och ber mig installera flash. Men flash finns inte med som tillägg i browsern, är det ngt mer än bara installera appen man måste göra?