Flash/rootning hjälp

Diskussion i 'Galaxy Spica i5700' startad av Leks, 11 dec 2010.

1. Leks

Leks Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejjsan, jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag skapar en ny tråd om något som de finns så mycket av, men jag fattar inte vad alla pratar om, de bara snurrar innanför pannbenet!

varför vill du gör något?
    jag vill bli av med buggar som jag upplever nu, exempel varje gång mobilen startas så står de "system faild" vänta eller avsluta, ( de är själva statusbaren som itne finns men kommer igång en stund senare :S ) sen måste jag har sms "kienten" uppe för att jag ska se när jag får sms, + att jag upplever telefonen seg som fan.

Vad hade du tänkt dig att göra?
    jag vet faktiskt inte, men när man ändå kör kan man la köra stort? vet knappt vad sakerna gör :)

Mitt stora problem är att jag inte hänger med på vad som pratas om de är så mycket, och de där "kitchen" va fan ska man ta där?! där är jag helt borta, sen har jag läst mig till att man kan få multitouch hur får jag detta? :P

Vad vill jag ha?
    vill enbart att mobilen ska vara så snabb och smidig. de är prio1!

vad vill jag ha för svar?
    vart ska jag börja? flasha eller roota? vad är ROM? vad ska jag ha? att flasha verkar vara simpelt, men är de allt?! är de egentligen så enkelt? i ROM'en lägger man in de där om multitouch? rätt? behöver hjälp att reda ut allt i denna djungel! TACK

*kan även tillägga att tidigare under dagen försökte jag uppdatera mjukvaran i kise men de gick inte, och inte återställa heller för den delen så kör den som den är just nu. Programvaruversion 2.1-update1, basbadsversion I570EXXJC1, grundversion 2.6.29 toot@se-S611 #2

Last edited: 11 dec 2010
  2. Lullebulle

Lullebulle Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER