Flasha bort usb problem

Diskussion i 'Galaxy S' startad av Mindraid, 24 juli 2010.

1. Mindraid

Mindraid Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har en SGS som strular en massa när man kopplar den till PC:en och det spelar tydligen ingen roll om det är W7 eller Vista.

Jag är trött på att Kies inte hittar telefonen mer än som ett jävla lotto. Jag lyckades ansluta telefonen nys med hjälp av Kies men inte för att jag valde Samsung Kies i telefonen utan att den bara dök upp i Kies. Jag drog ur den och satta i telefonen igen men Kies hittade inte telefonen:( ....dett är ju för fan sjukt.

FRÅGA: Blir den bättre om jag flashar med den senaste mjukvaran som man kan hitta här? Jag kör org firmvaran!

2. Mindraid

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag kanske skulle berätta hur det ser ut på telefonen och i Kies.
    Samsung Kies: Ansluter telefonen...
    SGS MTP appen: Ansluten

Det är ju skönt att telefonen och Kies kommer så bra överens:(
    Obs! Jag har provat diverse saker som beskrivs här på forumet för att bota detta problem men som ni ser så fungerar det inte.
    /M

3. DrT

DrT Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2.499

MINA ENHETER

varför ens använda kies?, maken till skräp får man leta efter

4. Androido

Androido Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

instämmer till 100%

men det mesta problem kommer att komma just när den officiella uppdateringen anländer och många kommer att hat strul med det och då kommer att bli en mass klagomål.

Jag tycker att vi som har problem med Kies borde skriva ett gemensam brev, där vi beskriver problemen och presenterar antalet användare som har problem, genom Swedroid och skickar till Samsung så att de får tummen ur baken och gör något åt saken

5. Mindraid

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Så jäääävla bra sagt!!!!

Kan vi få "Galaxy S - tråd ägaren" att göra en "viktig" eller sticky så att tråden inte hamnar sist i listan av trådar. Vi kanske kan göra en röstning på problem med Kies....en liten idé bara:)