Hej
Jag har problem med min Galaxy S. När jag startade den kom den bara till S:et i början efter startmelodin. Den gick inte vidare till pin kod alltså utan hänger sig på S:et. Färgerna i S:et skiftar som vanligt men den går inte vidare.
Därför har jag gjort en Factory reset vid uppstart genom att hålla inne volym upp och homeknappen plus powerknappen. Det gick bra och den återställde men när jag sen startat om telefonen och valde språk och tid så fick jag ett felmeddelande:
"Tyvärr!
Processen com.android.setupwizard för programmets Installationsguide stoppades oväntat. Försök igen."
Jag kan klickade på "Tvinga fram en avstängning" som var det enda valbara men då blir skärmen helt svart. Jag ser dock batteristatus och klockan samt mottagning längst upp och kan även dra ner gardinen. När skärmen går i viloläge och jag trycker på startknappen igen så kan jag se en bakgrundsbild och låsa upp skärmen men när jag gör det så kommer den svarta sidan igen.
Mailade Samsung som svarade att jag behöver lämna in den på service. Men jag undrar om det verkligen inte går att fixa felet själv. Läste här på forumet att min mobil kanske saknar en Launcher. Ingen aning vad det är och hur jag lägger in den.
HJÄLP!! 
Tacksam för!
Last edited: Sep 29, 2011