Fler appar vid Energisparläge?

Diskussion i 'Allmänt' startad av marp68, 10 maj 2025 kl 13:32.

1. marp68

marp68 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    Går det att utöka antalet appar man kan starta i Energisparläge på något sätt? Som det är nu är det ju endast fyra valfria som kan redigeras/bytas ut, och 4 standardappar som inte kan ändras (telefon, meddelanden, internet och inställningar).

Skulle vilja ha energiläget igång, men ändå ha tillgång till fler appar utan att behöva redigera om hela tiden.

Ska vandra mellan byar och vill spara på energiåtgången under dagen, men ändå ha tillgång några fler appar utan att behöva redigera om hela tiden. Skulle t.ex. vilja ha whatsapp, Messenger, samsung health (logga antalet steg/distans), kamera, boklyssningsapp, fyra musiklyssningsappar inklusive SR, onenote för anteckningar, två specifika vandringsappar, booking, airbnb och kanske någon till.

Använder en Galaxy S10+, men funderar på att byta till en begagnad S22+ för bättre kamera, framförallt selfie-kameran, som är urusel på S10+. Sedan hoppas jag på lite bättre ljusstyrka, zoomkvalitet och kavlitet övertaget vid mer komplicerade ljusförhållanden.

2. marp68

marp68 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S10+