Fler medlemsnivåer

Discussion in 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' started by FlyBob, Jun 8, 2009.

1. FlyBob

FlyBob Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag skulle vilja se möjligheten att sätta olika status på människor eller gruppera för att ha lite mer rättigheter i vissa subforum;

Utvecklare kan skapa subforum i utvecklar-delen för att kunna gruppera projekt enklare.

Finns ju stöd antagligen, men någon ni kan fundera på att tillämpa när väl forumet börjar växa och antalet utvecklingsprojekt kommer gå loss totalt :)

2. Mange

Mange Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Håller med!

3. mannyb

mannyb Androidpamp Staff Member

Operatör:
    Google Fi
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro Fold

MINA ENHETER

Operatör:
    Google Fi
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro Fold
    ROM:
    Stock
    Telefon 2:
    Google Pixel 8 Pro
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Google Pixel Tab
    ROM:
    Stock
    Definitivt, det är något som utan tvekan kommer implementeras så småningom, när det är lite mer fart och fläkt här.

Trogna/hjälpsamma medlemmar skall "belönas", exempelvis med custom user titles och kanske större avatarer och liknande. Därtill kan det ju bli tal om modereringsfunktioner då jag och Bernard inte själva hinner med längre.

4. Mange

Mange Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Fan det ska bli riktigt kul att se hur stor den här sidan kommer bli. Om Android är den totala mobilframtiden (vilket det mycket väl kan vara) så kan väl Swedroid vara världskänt om ett år eller två :)

5. FlyBob

FlyBob Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Lets keep it rollin'!
    Så nu är man Baby Droid alltså? Någon som sitter och konfar lite låter det som :)