Problem: Fler som har strul med Beats?

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av mr_c, 21 jun 2013.

1. mr_c

mr_c Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Hej!

I början när One X släptes så läste jag att det var många som hade problem med att spotify inte lirade ihop med Beats funktionen, de hackade o slog av o på?

Det har fungerat felfritt länge för mig nu, men nu är det katastrof!

Tror felet uppkom efter att jag gjorde en reset av mobilen (för den har blivit seg som helvete). Men nu ligger beats o slår till/från var o varannan sekund i spotify :( Och nångång då o då även i mobilens inbyggda musikspelare.

Seriöst vad är det för skit? Och vad kan jag göra för att få det att fungera?

Tacksam för svar :cool:

2. slibit

slibit Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    458

MINA ENHETER

Jag har nog alltid haft problem med beats audio. För mig så hackar alltid musiken när jag använder spotify, det sker nog ett par gånger i minuten. Det händer något mer sällan med den vanliga musikspelaren, men det händer även där. Jag vet inte vad som kan lösa det, och jag har sökt en del, men tyvärr inte hittat någon lösning. Så jag använder inte beats audio längre.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 4 Beta

3. mr_c

mr_c Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Jävligt tråkigt isåfall :( Känns ju som en reklamation vore på sin plats då? Har dom bakat in det i luren så ska det funka tycker man.

Jag har ingen lust att vara utan beats =/ Både i bilen och i lurarna så blir ljudet ganska platt o kraftlöst utan beats, för att inte tala om utvolymen! Känns som de skiljer rättså många dB....