flera "egna" kalendrar...?

Diskussion i 'Hero' startad av tobbe69, 15 jan 2010.

1. tobbe69

tobbe69 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

är ju en klar newbie på detta med kalendrar. Använder den som satt i Heron från start, funkar bra att skriva in på datorn och det synkar och så... Nu ska jag utrusta sambon med en Hero också, eller en Tattoo, och då vill jag att vi ska ha gemensam tillgång till en kalender, så nu skapade jag nyss en med namnet "Familj och fritid" och ska dela ut den till henne. Då kommer hon att få upp denna i sin mobil, visst ? Och redigera , addera händelser, stämmer det ?

Problem nu :

Min Hero tar synkar ej kalenderuppgifter från min nya kalender "Familj o fritid". Hittar den ej att lägga till under Kalendrar/Lägg till. Varför ?

2. tobbe69

tobbe69 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

gjorde ännu en kalender, döpte till Familjen. Den dök upp i mobilen...kul !

ingen aning varför den första vägrade. Ser att det på googlekontot finns en förgjord kalender som heter Uppgifter...den är inte heller den valbar i mobilen...är den det för er ?

3. Skywriter

Skywriter Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    142

MINA ENHETER

Det verkar bli lite fel ibland med visning av vissa kalendrar. Det är några som har råkat ut för liknande. Ibland har det funkat med omstart och ibland har det funkat med att byta namn på kalendern som inte visas.

Kolla den här tråden https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=2449

Där verkar det finnas en lösning på slutet