Flera hotmail-konton

Diskussion i 'Allmänt' startad av Dagalufh, 9 aug 2011.

1. Dagalufh

Dagalufh Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Hej

Tänkte höra om någon mer har stött på följande bekymmer:

Min fru har två hotmailkonton och när hon lägger in det andra i sin Wildfire S, så fungerar det inte. Det fungerar endast med ett konto..

Har även testat lägga in hennes konto i min telefon (Desire HD) och det fungerar inte heller.

Det är samma konto vi har testat med på båda telefonerna, det som uppstår är att hon inte ser några mail alls i telefonen, hon kan skicka men inte ta emot.. Sedan (om jag minns rätt) får hon ett felmeddelande om för många anrop eller liknande till servern..

Det är helt tomt i inkorgen på det andra mailkontot..

Vi använder standard e-post klient. Kan de eventuellt funka med t.ex. k9 eller använder den också standard epost konton?

Någon som har en idé om vad vi ska göra?

2. androidi

androidi Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6
    Telefon:
    Samsung Galaxy A53

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy A53
    Jag använder K9 sen jag skaffade min Desire HD i slutet av förra året och är mycket nöjd med det. Jag testede med två Hotmail konto och det fungerar. Testa och se.

3. Dagalufh

Dagalufh Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Androidi, säger en sak.... TACK! :) Har kört K9 lite på min för några månader sedan men la ner det då jag gillar widgeten till standard klienten.. Men på frugans telefon funkar det kalas och inga problem med flera konton :)

Tack så mycket för tipset, problemet höll på att driva mig till fnatt ^^