Fråga: flytta de övre ikonerna

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av vetten, 29 april 2012.

1. vetten

vetten Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

På frugans note så blir ikonerna när man väljer telefon eller kontakter högst upp på telefonen. Kan man flytta dem till nedre delen av telefon. Skulle bli lättare och hantera samtal när man ändå har fingrarna på nedre delen där man först väljer än som nu när telefon växlar med ikonerna.

2. shastar

shastar Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16

MINA ENHETER

huu? Förstår inte riktigt? Kan du inte bara trycka med fingret och hålla nere en stund, o sedan flytta ner dem?

3. vetten

vetten Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

När man trycker på ikonen telefon eller kontakt nere på startskärmen så kommer ett nytt fönster upp och då måste man flytta hela handen för att fortsätta! Det skulle vara bra om ikonerna var kvar nere på skärmen. Har för mig att jag hört eller läst att man kan växla ikonerna om de ska visas uppe eller nere. Har letat på forumet men inte kunnat hitta nåt tips!

4. snajk

snajk Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Jag tror du menar flikarna där man väljer mellan senaste, kontakter och favoriter? I så fall går de inte att flytta, däremot kan du ju lägga in någon annan applikation för att sköta uppringning och kontakthantering om du vill (sök på dialers i playstore). Dock tror jag att de flesta har flikarna högst upp.

5. qsecofr

qsecofr Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    701
    Telefon:
    S24 ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    S24 ultra
    ROM:
    Ja tack.
    ROM:
    Ja tack.
    På Darkys rom till Note så är faktiskt alla 'tabs' i nedre delen av skärmen. Ganska smidigt faktiskt då man har vant sig.

Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2